Nu är det höst

Den här hösten har varit väldigt regnig... så vi har inte varit ute i skogen så ofta.
Men förra helgen var det faktiskt riktigt fint, så då tog vi en promenad upp i Grelsby-berget!



Här plockade vi blåbär i augusti, men nu är de borta!

Däremot så hittade jag en riktigt fin pinne... jag tänkte nästan ta hem den, men då hade jag varit tvungen att bära den hela vägen alldeles själv :-(



Under veckan har det regnat, o regnat o regnat o så har det regnat.
Lite roligt har det varit trots allt, för Mimmi var hos mig i onsdags, och sen på fredag var jag hela kvällen hos Mimmi. Då regnade det inte, så vi var ute o lekte en hel del!

I går var jag med Sara hela dan, för mamma var i Lule och Sofia var hos en kompis. Det var kul att få ha Sara lite för mig själv, för jag får ju så mycket godis när jag är med henne. Hon tycker att jag är så söt o duktig på allt möjligt (och det stämmer faktiskt - jag kan nästan allt)

I morse när jag vaknade sa jag åt mamma att vi måste skynda oss ut för att solen var framme, den har vi ju inte sett på hela veckan!



Hela dan har vi haft fint väder, så det blev några svängar i det vackra vädret :-)
Så här såg det ut i morse nere på Bulandet.

Nu ska jag gå o lägga mig, rulla ihop mig på filten längst ner i sängen. Det är en bra plats!
Man ser in i köket , så man har bra koll ifall nån går till kylen o tar fram osten...

Puss o kram från ♥ Elvis ♥


Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback