AUGUSTI 2011

Obefintlig uppdatering i augusti....  här kommer en liten sammanställning över de viktigaste händelserna!

STOCKHOLM!!!

Mina mattar tog en liten semester-tripp i början av augusti:

          
De bodde på Södergarn,     Sofia o Sara          En heldag på GRÖNAN       Och alldeles   
som ligger på Lidingö.           vid Slussen.            blev det så klart!                    för mycke 
                                                                                                                                  shopping!
 


Spana in Saras nya Desigual-jeans (som hon är så nöjd med)!
Sofia var nästan lika nöjd med sin väska (också Desigual).



Här har vi glass-paus (det blev rätt många glassar...)
Denna gång testar vi Ben & Jerry's. Mmmmm...

När de var i Stockholm, så passade jag på att semestra på Kangis hos



MIMMI :-)

Mattarna hann knappt hem, innan det var dags för Sara o Sofia att ge sig iväg på nästa resa!
Det blev ännu en flygtur till Stockholm, och sen en liten kryssning till RIGA.

Mamma, hon fick jobba istället...

Och efter en riktigt solig och varm sommar så började det bli lite kyligare nu.

Andra saker som hände i augusti:

17:e augusti: Världspremiär i Överkalix - JÄGARNA 2.
Filmen spelades in i Överkalix förra hösten, och den var visst bra, trots att det inte var någon Sheltie med i den. Däremot var det nån Jämthund som virrade omkring där i skogen....

22:a augusti var det dags för skolstart. Tråkigt för mig, för då måste jag roa mig själv större delen av dan... och Sara är ju i Luleå under veckorna...



Så tog sommarlovet slut, och augusti, och sommaren...

Men, hösten kan ju också vara fin:-)

Vofsiga höst-kramar från allas favorit vovve / Elvis ♥




Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback