Hej, hej

På fredag fyllde jag år, så nu är jag ett helt år! Jag har inte hunnit ha något kalas för mina kompisar ännu, men jag får väl ha det nästa år! =)


Igår var jag och mattarna på en promenad över isen till kangis. Då hälsade vi på kusin Mimmi. Vi hade jättekul, och lekte hela tiden.


Nu har mattarna äntligen sportlov, så då får dom lite mer tid för mig =) Just nu ligger jag bara i min fåtölj och latar mig lite, men sen ska jag och matte Sofia gå ut på en promenad, för nu är det soligt och fint.






Avtryck
Postat av: Ebba (och Helena)

Grattis brorsan! häftigt vad tiden går fort, det var ju nyss jag pinkade som bäst på ALLA mattor här hemma. Vad roligt att vi ses i maj på MHt, min matte blev jätte glad!

Kramkram!

2010-03-08 @ 09:48:49

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback