Ny design

Som vi ser har vi skaffat oss en ny design nu när det är år 2010 och denhär gången är det med vitt och guld.

I söndags var jag till min lilla kusin Mimmi och hälsade på. Vi busade nästan hela tiden!

Idag har jag varit ut på en liten morgonpromenad med mamma-matte i snön. Det är så kul att hoppa runt i den och busa!

Idag ska mattarnas kusin komma på besök. Hon vill säkert leka med mig.

Nu blir det lite bilder på mig!


Jag...


...jag...


...och jag!

Kram//Elvis♥


Avtryck
Postat av: Ebba

Tja brorsan!

Vad stor du blivit, visst kommer du väl på utställningen den 6 feb i boden? jag är tydligen anmäld, suck.



Ha det bra, kram från Jokkmokk

2010-01-05 @ 17:19:12
Postat av: Pappa Vind

Oj vad stor och ståtlig du blivit lilla Elvis!

Jag önskar er ett härligt och friskt år 2010!

Voff från pappa Vind

2010-01-07 @ 10:17:30
URL: http://simplewish.blogg.se/

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback