Höstpromenad mellan regnskurarna

Vilken helg det har varit... regn, regn och regn... men det är verkligen varmt för att vara september! Runt 15 grader har det varit i stort sett hela helgen.
Och älgjakten som börjar i morrn! Förr skulle de flesta jägarna ha varit bekymrade för att köttet skulle förstöras i värmen, men nuförtiden har nog de flesta jaktlagen kylrum av nåt slag.

Nå, det där med älgjakt berör ju inte mig så mycket, annat än att jag känner stor tacksamhet till min bror som förser mig med lite kött då och då!

Helgen har mest bestått av städning, men idag hann man få sig en promenad upp på Grelsbyberget mellan regnskurarna, vilket Elvis uppskattade så klart!

Utsikt över den stora staden ;-)



Här har vi Elvis i bärskogen!

I går blev Elvis faktiskt 6 månader! Vilken sötis han är!!!



Å så avslutar vi inlägget med ännu en mysig höstbild!

/ mamman i huset

 


Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback