Jag är här nu!!!

Å än så länge så går det bra!
Jag var lite orolig för bilresan... 10 mil är långt... å tänk om man hade blivit åksjuk!
Men det blev jag ju inte - jag sov mellan mattarna i baksätet nästan hela vägen. Skönt, för då var jag pigg och redo att leka när vi kom fram! Å så fick jag mat - tack o lov min vanliga favoritmat. Och nu fick jag äta utan att min kära syster var och nallade ur min skål...

Nog saknar jag mina gamla vanliga sheltie-kompisar i Lule lite grann, men jag har faktiskt hunnit träffa några nya polare!
Jag är ju van att alltid vara minst av alla, men nu var jag ju större än både min nya kompis Nelson och min lilla kusin Mimmi!
Igår busade jag först med Nelson en hel del, det var jätteskoj, och sen kom Mimmi och hälsade på också. Jag var helt slut på kvällen!
(Det var riktigt skönt att gå och lägga sig, i mattes säng så klart... undrar hur länge jag får sova i den sängen...)



Jag och Nelson busar!



Nu ska jag ta och vila lite, jag är faktiskt rätt trött idag också, trots att jag har tagit det lite lugnare.
Men man blir ju rätt trött av att vara ute mycket, och idag har det varit jättevarmt och jätteblåsigt!

Hej hopp så länge



Elvis♥

Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback