Hej Hej!

Idag ska mattarna hälsa på mig igen : )
Ebba & Aslan har redan flyttat,så nu är det bara jag & Tiffany kvar...
Fast Tiffany ska ju inte flytta alls,för hon ska stanna med
mamma,mormor & Smulan.
Nu är det inte länge kvar tills jag ska flytta till Överalix,för att vara exakt så är det
bara 18 dagar kvar! Vi får se hur det går... ; )
Jag skulle tro att dom tar med kameran och att dom fotar några bilder på
mig & Tiffany men man vet aldrig...dom kanske glömmer den!
Men om dom tar med kameran kan jag nästan lova att det dyker upp bilder här på bloggen,men om det är jag eller dom som fixar hit dom vet jag inte...
Nu ska jag och Tiffany förtsätta busa med varandra och ha kul tills dom kommer!

♥/Elvis


Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback