Midsommar

Soligt på morgonen i dag igen! Dags att gå ut på en promenad, ska bara sträcka på mig lite... har precis vilat lite på maten.
Igår var jag ute nästan hela dagen, för matte höll på med grästrimmern och gräsklipparen, rensade ogräs och vattnade osv. Sen var vi ett par vändor på Bulandet. Man träffar nästan alltid någon trevlig kompis att leka med då! Igår lekte jag med en STOR tjej som heter Tindra (men jag var lite kvickare än henne).

På dan var det riktigt skönt ute igår, även om det inte var direkt sol- och badväder, men sen på kvällen blev det kyligare. Solen försvann och det var bara runt 13 grader... brrr... nu vill jag ha sommar. Skulle tro att det blir ungefär samma väder idag, så det blir nog bara att blöta tassarna nere vid färjstället.

Lite midsommarblommor:



Och så några svårfångade fjärilar som vi såg igår!



Glad midsommar på er alla / Elvis ♥

Avtryck
Postat av: Elin & Vind

Hej på er!

Här kommer en liten hälsning från pappa "Vind"!

Fick reda på av Lena att ni hade en blogg, och åh vad kul det är att se bilder på lilla Elvis!

Är så glad att alla Mira-Vind valparna har kommit till så bra hem!

Vi är är uppe i era trakter nu för att ställa ut Vind på Piteå utställningen, var och hälsade på lilla Tiffany igår!

Jag blir jätteglad om du skickar mail till mig någon gång och berättar hur det går för er!

Ha det jättebra!

Hälsningar från Elin och Vind

2009-07-03 @ 20:16:09
URL: http://simplewish.blogg.se/

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback