Elvis the King .



Hej hej, Matte Sarah här . Det har gått ett tag sen ja skrev sist men nu tror jag att ja är tillbax i bloggvärlden igen .

Just nu sitter jag och Emelina i sängen med Elvis sovande brevid oss . Idag har vi varit på valpkursen och lärt oss lite nya tips och trix . Och passade även på att nyttja den fina agillity banan litegrann . 
Imorgon kommer Ludde (Emelinas 9 veckor gamla valp) på besök . Och om vädert tillåter ska vi ta en långpromenad över brännaberget och njuta av den fina utsikten . Ska försöka komma ihåg kameran å fota lite bilder .
På tal om bilder, här kommer några från gårdagens utställning :

 

Elvis, Nybadad och fin innan utställningen .

 - På utställningen träffade han på brorsan Aslan och hann me att ha det lite skoj innan det var dags för Elvis "storslagna" entre .


 - Bus med Aslan .

 - Jag och Elvis i Ringen .

 

 
- Tyvärr blev det ingen rosett för Elvis del, han bar tydligen svansen för högt och hade lite sluttande kors . Men i mina ögon så var han den finaste hunden av alla ♥

Passade även på att ställa ut Ruff . Tyvärr blev det ingen rosett där heller, men för hans del så vet jag att det kunnat gå bättre.




Godnatt  / Elvis&Matte Sarah

Avtryck
Postat av: Elin & Vind

Grattis till debuten i utställningsringen!

Både Vind och jag är överrens om att det var en otroligt snål domare som inte kunde gå världens sötaste Elvis en rosett bara för att han var glad över sin svans!

Bättre lycka nästa gång!

Vind skickar en hälsning om att agility är såå himla mycket roligare än tråk utställning!

Ha det bra!

2009-08-18 @ 11:51:34
URL: http://simplewish.blogg.se/
Postat av: Helena & Ebba

Vilka snygga bröder Ebba har! Trist att det inte gick bättre på utställningen, men det är bara ta nya tag! vi vet ju att han är snygg som få, domaren var bara lite blind ;)



Ha det bra!

2009-08-18 @ 15:56:02
URL: http://littleebba.blogg.se/

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback