Strandliv!

Jag gillar att vara på stranden!
Nu har vi varit på Garbins-udden flera dar i rad, och det är verkligen skönt!
Sofia och hennes kompisar badar och leker på stranden, mamma Anita tar det lugnt och pratar med de andra vuxna (badar liiite) och jag håller koll på allt och alla.
Ibland blir jag lite sur på Sofia och hennes kompisar när de far långt ut i vattnet, för jag vill inte gå så djupt!
Men sen när de leker i sanden så blir jag glad igen! Som idag, då hjälpte jag till och grävde en riktigt djup grop!

Sen efter att jag fått min mat så blev jag ganska trött,  då tog jag
en liten tupplur under parasollet.

Nu är det kväll, och jag är trött igen, riktigt trött! Det tar på krafterna att vara ute mycket.
Hoppas inte den där irriterande flugan är kvar i sovrummet ... Både jag och matte blev väckta flera gånger igår natt...

Sov gott ♥

Elvis

Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback