Första skolveckan avklarad

...och den gick bra (för mig i alla fall). Ligger mest o tar det lugnt på dagarna, biter lite på mina leksaker och gnager på nåt tuggben.
Oftast brukar Sara vara hem en sväng på dan, när hon inte gillar skolmaten.... och mamman i huset kommer hem på lunch. Så då brukar jag springa ut på gården en sväng :-)
Vid halv 3 - 3 slutar skolan så då droppar det in tjejer här, ibland 1, ibland 2, 3 eller 4,det är lite olika.
I går hade både Sara o Sofia med sig kompisar hem, och tänk... min kompis Nelson kom också hit! Vi busade på ordentligt! När han for hem sov jag i över en timme, jag orkade inte ens jaga skurborsten när matte skurade!



Här är jag när jag var 5 månader!

Här var jag också 5 månader, tänk, snart blir jag 1/2 år!

♥ Elvis ♥


Avtryck

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback