Sheltie-träff!

I dag ska min uppfödare på Sheltie-träff... där får man visst springa lös med en massa andra sheltisar!
Jag längtar till jag blir lite större... då ska jag tjata på mina nya mattar, så att jag också får vara med på såna träffar!
♥/Elvis




Avtryck
Postat av: Bellaaa

Ah det gör den verkligen! :)



aah han är galet söt! :D

Haha ja jag får göra det men just nu får de räcka med busen jag har ;P

2009-04-18 @ 11:03:13
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, Jag har sett den bloggen tidigare. Men blir inte så mycket klokare ändå. Då jag går in på fältet för att ändra så kommer det massa konstiga tecken och jag hittar inget:S Du kommer få det så bra i överkalix så det ska du inte bhöva tänka på. Och om det är många hundar så kommer du få en massa nya vänner ju ;)

2009-04-18 @ 12:16:25
URL: http://pysslaochprassla.blogg.se/

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback