Hund sängar..


Jag sitter å funderar på en lämplig säng åt Elvis ..

Domhär 2 var ju rätt så fina ..
 
Men det ska ju vara skönt också ...



Denhär sängen från pershopgirls.no kåstar 695:-

Den finns i färgerna Rosa, Blått & Svart i storlekarna Small & Mediym .

Fin va och visst verkar den ganska skön också?


Avtryck
Postat av: Bellaaa

Åh men tack så mycket, jag gillar din blogg/Elvis blogg väldigt mycket med! :)



Men vilka tuffa hundsängar, iofs så är det väl kanske lite lättare o hitta en fin för en mindre hund än till min stora vovvsing som tror att han är en knähund ;P

2009-04-17 @ 10:12:09
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det kan vara färgerna som gör det lite svårt att läsa. Vet inte hur man ändrar dock!! Jag tycker den översta hundsängen var jätte fin! Lägger du bara någon liten mjuk kudde där i så kommer den vara skön oxå.

2009-04-17 @ 17:56:19
URL: http://pysslaochprassla.blogg.se/
Postat av: vicky

bra

2009-04-18 @ 13:30:42

Lämna ett tassavtryck:

Namn:
Spara mina uppgifter

E-postadress:

Vill du att ja ska trippa in på din blogg? - Skriv adressen här:

Lämna ett avtryck:

Trackback